Glasögon trasiga och snart helg

Svar till Simone: Ja du, kära kamrat, det har blivit dåligt med bloggande de senaste månaderna, men jag ska försöka hålla takten uppe någotsånär iallafall. Det är så fint väder vissa dagar så man vill inte sitta vid datorn alldeles för mycket iheller.

Idag så lyckades jag med konststycket att skalla sönder mina glasögon mot min egen hand. Skulle klättra in i en lastbil och halkade på fotsteget, och olyckan var framme. Så det blir att köra till optikern imorgon och lösa problemet. Tråkigt, men sånt är lätt hänt när man är tvungen att ha möget på näsan.

Snart är det baskemig helg och jag tycker det ska bli skönt denna helgen också. På lördag ska jag och några kamrater resa med tåget över till Köpenhamn och sen vidare till The Rock. Där är det hårdrockskonserter och annat trevligt på gång, sen blir det även övernattning i Danmark. Så det ser vi fram emot. Då ska jag äntligen få se H.E.A.T. och Steelwing bl.a. live. Mer vet jag inte vad som händer i veckan, men det får vi se.

Ha det najs, och köp gärna en god glass i veckan.

Höres.

RSS 2.0