29 april '08

Då var ännu en dryg måndag slut. Orkade inte träna idag, så jag gick ner till Hemköp och handlade bullar och pålägg. Sen satt jag i princip bara och lyssnade på musik fram tills det var dags att bege sig till jobb.

Hade inte så mycket att göra på jobb, jag fick två stycken småsaker att fixa, sen blev det lite städning i verkstaden. Jag kan dock inte förstå hur alla som jobbar på dagskiftet och som har höga löner kan komma undan med att lämna skit efter sig överallt på golv och bänkar. När man sen påpekar det för dem så får man bara hånskratt efter sig. Det är inte konstigt att man saknar motivation på jobb ibland. Ett plus med städningen var att jag hittade en övergiven dunk med färdigblandad spolarvätska samt en förpackning med rengöringsdukar till rengöring av inredning på fordon.


Efter jobb så körde jag till Statoil för att snacka med KG en liten stund. Han tycker att han och jag ska åka till Köpenhamn i sommar och se Kiss live. Vill inte påstå att det är mina idoler, men det hade som ren avkoppling varit roligt samt att man sen har sett ytterligare ett stort band spela. Enligt KG så hade en av hans kontakter sagt att han kunde ordna biljetter, så det är inte alls omöjligt att det blir av. Bilder utlovas om det händer. Fick för övrigt reda på idag att vi allihop på kvällen ska ta ut kompledighet på onsdag för att få en extra ledig dag. Det innebär att vi bara jobbar två dagar denna veckan. Haha, gött så det förslår. Well, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0