30 april '08

Äntligen ledighet ett par extra dagar. Jag är ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag förmiddag. Det är synd att klaga :-) Har dragits med en rostig släp idag som det byttes tre stycken fastrostade luftbälgar på. Både jag och Hossam hjälptes åt, för annars hade Hossam gått osåld hela dagen på jobb, och jag är inte så girig att jag räknar ackord på såna bagateller. Fick även tvättat bilen under kvällen, vilket känns skönt. Nåt som känns mindre skönt är att Almedin och Lars bråkade med varandra idag igen och det blir ju inte bättre eftersom Lars inte hör hemma på Volvo för fem öre. Det finns nog inte en person utöver mig på företaget som skulle bli gladare om han fick varsling. Men men, nog om tråkigheter.


Imorgon väntas det grillning, dricka, gott sällskap och förhoppningsvis bra musik också hos familjen Carlsson i Lunnarp. Pratade med Marie tidigare idag och som det ser ut så blir det av. Ska försöka ta några bilder till helgens bloggposter, men kan inte lova något.
 

Hade tänkt börja recensera skivor och filmer lite mer än vad jag gjort tidigare, eftersom jag i regel lyssnar igenom cirka två skivor om dagen innan jag kör till jobb. Så, om ni orkar, och vill, så läs gärna några recensioner, och köp några skivor, för det gör jag. Och ni som läser och känner er träffade eller om ni har åsikter om vad jag tycker, tryck på Kommentera under varje inlägg och skriv vad ni tycker. Hade varit roligt att höra era tankar. Så, här kommer den första recensionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0