13 augusti '08

Idag är det en speciell dag. Morsan fyller 54 idag. Får absolut inte glömma att ringa och gratulera henne. Idag trillade en trevlig bok in med posten. Det var denna:



Jag har inte börjat läsa den, men eftersom en hel del personer rekommenderar den så tyckte jag att det var ett klipp. Den kostade mig 9 kronor på cdon, och jag väntar fortfarande på att skivorna jag beställde samtidigt ska komma också. Vilka skivor det är kan jag ju skriva om senare, eftersom det inte är aktuellt ännu.

Imorgon måste jag svänga in om på Volkswagen och köpa nya torkarblad. Gummit börjar släppa på dem som sitter på bilen, så det är bäst att byta så inte rutan blir repig. Höres.

Kommentarer
Postat av: Caroline

då får du hälsa din mor lite grattis sådär i efterskott :)

2008-08-13 @ 04:44:45
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0