27 augusti '08

Då har det äntligen blivit dagen innan min Thailandresa, och jag längtar som attan redan.

Har under dagen börjat packa ner accessoarer, myggspray, och allt sånt man kan behöva för att sköta hygienen. Har packat ner kläder, pass och mycket mer skojskoj. Tog tillfället i akt idag också att köpa en digitalkamera, eftersom jag aldrig har ägt en. Till den blev det även ett 2GB minneskort, eftersom jag vill kunna ta jättemånga foton. Sen är de minneskorten så billiga också, så det är bättre att slå på stort. Här är en bild på skönheten:


Ska även packa ner ett kollegieblock, så att jag redan imorgon sent på kvällen kan skriva den första dagbokssidan ifrån min resa. Det lär bli här ni läser allt först om min resa, annars så blir det väl att jag laddar upp en text-fil eller nåt. Det löser sig. Nu sitter jag och laddar batterier till Ipoden, och digitalkameran så att det är färdigt tills imorgon. Så jäkla skönt att det är sista jobbdagen idag också, ska nog bjuda grabbarna grus på glass idag. Får se hur mycket jag har att göra först bara. Aja, smells.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Trevlig resa! Partaja mycket och ha the time of your life ;)

2008-08-27 @ 16:08:44
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie A

Hej Fredde, snygg kamera du har inhandlat, riktigt stilren eller va man nu ska saj. Vi får ta o höras en helg, eller kväll.. Va händer ikväll (29/8) och nu igen helgen förresten? Ha de gött, haaaj..

2008-08-29 @ 12:17:45
URL: http://emelie55.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0