5 juni '08

Då är man hemma två och en halv timme tidigare än vanligt från jobb. Det var så tunnt med jobb under senare delen av kvällen så vi fick ta ut kompledighet och gå hem tidigare. Det tackar man inte nej till.

Blev stolt ägare till GTA IV för två veckor sedan. Har spelat det en hel del och har kommit en bra bit på väg tycker jag. Är på ett uppdrag som jag ska sno en helikopter, och det är riktigt svårt att styra den. Men, har jag klarat allt annat så ska jag nog reda ut detta också.

Ja, då ska man till Österlen denna helgen också. Ska till Tomelilla imorgon, men på lördag så ska vi lasta 16 ton sten hemma hos moster och farbror i Staffanstorp. Det kommer lätt att kännas i kroppen på söndag och måndag. Men, gör man inget så har man inget gjort som det så vackert heter. Får se om det blir nåt festande eller att umgås med vänner i helgen. Har svårt att tro att jag kommer orka mycket, men kanske. Imorgon hade jag tänkt städa upp lite, lagat mat och sen köra neråt, så det blir väl lugnt.

Sitter fortfarande och väntar på att mina skattepengar ska komma. Alla andra i familjen och mina arbetskamrater har fått sina redan. Jag vet inte om dom kommer imorgon eftersom det är en röd dag, men vi får se. Får säkert dem nån gång nästa vecka.

Ett tack till Johan för att han skickade ett album till mig i veckan. Gruppen heter Brother Firetribe, och albumet heter Heart Full Of Fire. Dom lirar en härlig lite äldre stil av heavy metal som faller mig helt rätt i smaken. Alltid kul med musik som man själv inte har hört tidigare. Vi hörs och ses under helgen eller nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0