18 maj '08

Såg en film till igår kväll som hette Bachelor Party 2: The Last Temptation. Kodorden för den filmen skulle nog bara kunna vara brudar, bröst och fylle. Ingen bra film, men kanske en fröjd för ögat. Köp inte den! Den första Bachelor Party som kom på åttiotalet som Tom Hanks var med i, var inte heller den bästa filmen, men den var iallafall bättre.
Under dagen så har jag samlat på mig ca 100 nya achievements-poäng på min XBOX 360, sen har jag lyssnat igenom två album också. Det första var med Billy Joe från Green Day som har bildat ett nytt band vid namn Foxboro Hot Tubs. Skivan heter Stop Drop And Roll, och den var inte det bästa jag har hört. De försöker blanda rock´n roll med flöjtmusik, punk och diverse andra stilar, men det låter inte riktigt rätt tyvärr. Tanken är god och musikerna är alldeles säkert fullt kvalificerade för det, men det fanns ingen kemi på skivan. Den är därmed icke köpvärd. På det andra albumet sitter Bam Margeras bror bakom trummorna, och det är då naturligtvis det helt underbara Viking Skull vi snackar om. Deras nya skiva Chapter Two rockar fett och det är mycket Black Sabbath-sväng blandat med andra rockiga tongångar. Gillar skivan skarpt och skulle köpt den om jag hade haft kapital just nu.

Åt köttfärs med pasta idag, och tycker det är en lyckad kombination. Har sedan på kvällen smaskat i mig en morot och snackar med Emmelie från Lödde en bra stund. Livet leker, imorgon är det träning och tillbaka till verkligheten. Vi ses då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0