25 maj '08

Jaha. Då är det tidig söndag egentligen, men jag låtsas att det är lördag fortfarande. Igår så kom jag till Tomelilla och åt mat ihop med familjen. Lotta & Roger tittade förbi med töserna och sen åt vi hamburgare. Efter det körde jag till Stefan, där vi bestämde oss för att köra till Johan sen och kolla på lite gamla musikvideor och lyssna på musik. Johan hade besök av två granna töser, som jag vill minnas heter Sara och Sofie, är inte helt säker dock. Så där stannade vi tills klockan var närmre två, sen körde jag hem Marie och Stefan till deras.

Idag fick jag ett sug av att måla förrådet här hos föräldrarna, men sen kom jag på att jag inte hade tagit med nycklarna som förrådsnyckeln sitter ihop med, så det kunde jag ju rita mig. Så jag körde hem till Stefan istället, och vi stack in till Tomelilla för att gå på Bo Ohlsson en liten stund. Väl där så köpte jag Grand Theft Auto IV till mitt XBOX 360, och Alien vs Predator 2: The Requiem på DVD. Det ska bli så jäkla kul att spela GTA hemma sen i veckan, kan knappt bärga mig. Får väl smygstarta imorgon så smått. Har för övrigt klarat av Crash Of The Titans och sen så har jag bara en racedag kvar på Need For Speed: ProStreet kvar att dominera, sen har jag klarat hela spelet där också. Sen när den racedagen är avklarad så kommer jag att spela Grand Theft Auto så mycket jag orkar. Senare under kvällen så körde jag hem till Stefans föräldrar och där grillade vi och drack gott. Under grillningen så ringde Johan och ville att vi skulle komma till Ystad och umgås, så vi stack dit sen också. Fick för övrigt reda på idag att Elnas bror Alfred hade kört motorcykel och skadat sig väldigt allvarligt nu i fredags. Inte alls bra det där. Alfred är väl tydligen inte känd för att ta det lugnt iheller. Jag känner inte honom så väl, men vi har snackats vid ett par gånger. Men men, får hoppas att han lärde sig en läxa.

Får väl se om det blir nåt målande imorgon. Ska iallafall hänga upp en del tvätt så den hinner torka innan jag ska hem. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0