6 maj '08

Ja, då har halva arbetsveckan gått. Började segt igår men det blev bättre idag då jag hade mer att göra. Jag var så duktig idag när jag höll på att ta bort dekaler och stripes från en inbytesbil. För att ta bort dem behöver man en värmepistol för att mjuka upp dekalerna, och den la jag armen på så att jag brände mig. CLEVER. Det blev en runda till Ängelholm idag också för att hämta en reservdel till Almedin, men det var bara skönt att köra bil en stund. Innan jobb idag så blev det en B-Kool Cheesecake-glass på Burger King. Himla god.

Har fått en massa frågor av Emelie idag angående att starta och fixa en egen hemsida eller blogg. Så vi får se om hon kan sparka igång en sida snart. Får väl länka till den isåfall. Imorgon kan jag tänka mig att recensera en skiva. Såg idag att Sabaton släpper ny skiva i slutet av månaden. Får kolla upp den närmre sen. Ser fram emot en skön, varm helg med mycket fina bilar utomhus samt förhoppningsvis en del härliga tjejer också. Cruisingen är ju dock så nära stranden så att det finns en möjlighet.

Kollade på 10000 B.C. häromdagen. Jag tyckte inte att filmen var en wow-upplevelse, men den är absolut sevärd. Camilla Belle som spelar Evolet är så jäkla fin. Hon har verkligen rådjursögon. Inte direkt köpvärd, men som sagt sevärd.

Mer nytt har jag inte för idag, men jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0