28 oktober '08

Idag har det varit en bra dag på jobb. Det har det förvisso varit sen torsdags förra veckan när jag började jobba dag, men iallafall, idag var bra.

Det gick igenom med chefen för min del att jag ska ta däckjouren varannan vecka så att även Ola får ledigt någon helg. Och då får man ju hoppas att det blir lite jourutryckningar så man kan tjäna lite pengar. Sånt här tycker jag om när det går så bra. Sålde även in 6 timmars extraarbete idag, och det gynnar mig framöver. Det har blivit en hel del övertid men samtidigt så är jag inte så pass trött att jag tycker det är jobbigt på nåt vis. Så jag jobbar på. Nån gång får man väl jobba ordentligt.

Ska bli härligt sen när man har en jourbil att köra med också, för även om man inte tar den med hem varje dag så märks det ju på bensinkontot. Så vi får se hur mycket det blir, ska bli intressant.

Smells, nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0