30 oktober '08

Efter många dagars hårt slit på jobb så ser jag faktiskt fram emot en lugn och trivsam helg. Jag ska tvätta en hel del, och om jag hinner även åka till Emelie och Linas fest imorgon. Men framförallt så ska jag

TITTA PÅ HUS!

Hör och häpna, jag ska om allting går som det ska åka till Ängelholm på lördag och titta på ett hus på landet. Skithäftigt. Jag tycker det är jättespännande och det ska bli roligt att få kolla på möjligheterna med ett eget hus. Visserligen så ska jag bara hyra men fan vad coolt. Man är helt för sig själv. Inte en käft att ta hänsyn till.

Det var här ni hörde det först, men man vet ju aldrig om allt går som det ska. Hoppas får man iallafall. Lovar att berätta hur det gick.

Kommentarer
Postat av: MLI

Wow, hur gick det med hustittandet då? Va det fint? Ska du hyra det? KOm igen, berättaaaaa! nyfiken

2008-12-10 @ 11:54:58
URL: http://emelie55.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0