Åt helvete med Q-Park

Världens sämsta parkeringsfirma härjar fritt här i vår vackra stad. Man får alltså parkera 2 minuter utanför City Gross i Landskrona, utan att behöva ha p-skiva. Och naturligtvis så råkade jag glömma den idag. Då står det en dum idiot och fotograferar min bil. Så jag frågar:

- Ursäkta, varför fotograferar du min bil? Ska du sno den?
- Du har ingen p-skiva!
- Jag långtidsparkerar inte, jag stod här i fem minuter. Dessutom så har jag bara handlat lite smått här i affären.
- Det var faktiskt exakt 6 minuter!
- Fantastiskt, nu är det så att p-skivan har trillat ner, så du kan väl ha lite överseende?
- Lär dig parkera rätt!
- Men du, ha du en så jävla trevlig helg som bara du kan ha. Jävla as.

Hatar slappfisor mer än allt annat. För nog fan så stod han på parkeringen själv, i tio minuter utan att använda p-skiva, och inte räknas det iallafall. Det är samma skitföretag som har vårat garage här under lägenheten, och dom är dumma och otrevliga hela tiden. Dom är inte hjälpsamma när man ringer och frågar nåt iheller, för det finns inga resurser, ingen tid att prata med mig i telefon eller nåt. Men böter, ja jävlar. Ge mig allihop för fan.

Kommentarer
Postat av: matilda

TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD!

Jag tror på hoppet om att alla barn i framtiden ska få ha det lika bra, gör du?



Stöd Unicef och gå med i kampen om en bättre värld för alla barn.

http://elitecyclist.blogg.se/2009/september/i-hopp-om-att-alla-barn-ska-fa-ha-det-lika-br.html

2009-09-05 @ 14:32:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0