Kvällens film

Jag skäms faktiskt lite grann över att säga det, men jag har inte sett denna filmen innan, trots att Angelina Jolie och Brad Pitt är med i den. Filmen jag syftar på heter nämligen Mr. and Mrs. Smith. Helt otroligt att jag har missat den. Grym film med mycket humor, action och naturligtvis kvinnlig fägring. Filmen handlar om två personer som träffar varandra utomlands, i Bogota, och dom förälskar sig i varandra, tror iallafall John då. Jane har hittat på en massa i alla år för att dölja sanningen om att hon egentligen är torped. Likaså John, som säger sig vara byggnadsingenjör, han är också torped. Klyddigt att förklara, men filmen var toppen. Nu såg jag den i högupplöst format, bluray, och jag tycker lätt att den är köpvärd. Jag skulle bara vilja hitta den i en riktigt exklusiv utgåva.

Här är en screenshot som jag tog, en riktigt bra bild på paret efter att huset sprängdes i luften.



Se den om du inte har sett den, du kommer inte att ångra dig.



Ja, då är det arbete imorgon. Så var denna semestern officiellt slut. Känns både bra och dåligt, men det är ju tråkigt att all fritid till att göra vad man vill försvinner. Nästa helg så är det kalas hos Marie, och jag ska även vara hos föräldrarna en liten stund på lördagen, tyvärr så hinner jag inte mycket mer eftersom jag jobbar på fredagen och sen har jag tvättid på söndagen. Så det kör ihop sig lite grann där. Men det går det också, har funkat förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0