Public Enemies

Har haft denna gangsterfilm ett tag hemma, men inte fått ro till att se den förrän nu. Johnny Depp spelar John Dillinger i 30-talets Amerika, och han och ett gäng kriminella rånar banker. Filmen kändes äkta i form av miljöval och karaktärer, men den var lite sömnig att gå igenom vid vissa scener. Svaret på frågan om den är köpvärd, vill jag svara nej på för min egen skull, för jag har svårt att se att jag ser den igen. Men filmens handling var bra och alla skådespelare spelade sina roller mycket bra. Christian Bale gjorde sin karaktär väldigt bra i denna filmen, och det är kul att se. Även Giovanni Ribisi hade en trovärdig och bra roll som passade honom.


Kommentarer
Postat av: dumb_blonde

Hej! Jag köpte mössan på JC i Linköping men vet att de finns på nelly.com också. Lycka till!

2009-12-06 @ 20:08:41
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0