Extra arbete och lite städning

Jag blev uppringd av Ola igår förmiddag och han undrade om jag ville hjälpa till nu under fredagen med att städa och organisera på däcklagret. Självklart vill jag det, det är ju extra pengar. Det enda negativa är väl att jag var tvungen att gå upp tidigt och att jag får skjuta på träningen till imorgon lördag. Men det funkar det också.

Nu är det snart löning och jag äter upp alla rester som finns i kylen och skafferiet. Man ska ju enligt miljötänkande personer aldrig kasta någon mat alls. För då bidrar man till att världen blir en sämre plats att leva på. Så jag lyder folket och äter upp allt.

Det blev wienerkorv med snabbmakaroner idag till middag. Jag belönade mig själv med detta goda efter att jag städade halva lägenheten trots tröttheten. Så andra halvan tar jag imorgon efter träningen samt att jag ska torka av golvet i köket. Inte alls illa. Har glömt att kolla upp resan till Mallorca som jag är så sugen på. Men det kommer det också. Hörs väl imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0