Fixat Lindéns punktering och spelat Wii

Olyckligtvis så fick Tobias och Pernilla en punktering igår, så vi bestämde oss för att vi skulle fixa det idag. Så jag ringde Ola i förmiddags, och han ställde gärna upp på att laga däcket till dem.

När vi hade varit och fixat däcket så körde vi hem till mig och samlade ihop en massa skräp och kartonger, sen körde vi och kastade alltsammans, för att sedan sticka till Arlöv på middag. När vi hade ätit Pernillas italienska pastaröra så satte vi oss ner och spelade Wii. Där jag och Tobbe tävlade i alla möjliga sporter. Under kvällen så gjorde Pernilla ett jättesnyggt halsband till mig som tack för att jag körde så mycket idag för deras skull. Så det var grymt. Nu har jag ett "one-of-a-kind" halsband som ingen annan har.

Nu ska jag spela lite Colin McRae, men sen blir det nog sängen eftersom det är stenhård träning imorgon förmiddag igen. Men men, det gör god nytta, och vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0