Min första jourutryckning och extrem trötthet

Jag gick in för att täcka upp för Ola idag i däckverkstaden, och det gick fint. Jag bälade i mig kaffe under hela dagen, och varvade städning ute i däcklagret med att gå och pilla i verkstaden. Sen när jag var som tröttast så ringde Sita och ville ha hjälp med en släp på sin gård. Så det blev min första jourutryckning.

Imorgon så är det sista träningen för denna veckan, och jag hoppas jag orkar med mycket. Ska köra extra hårt eftersom jag inte har nån tid att följa och lägga till lite extra på denna träningen så att det räcker över helgen. På lördag blir det ju Tingvalla med några vänner och det är hårdrockstema där, så det passar som hand i handske för mig. Får se om svågern presterar bra där :-)

Jag har blivit beroende av TV4:s nya serie Semestersvenskar. Haha, det är helt underbar stämning i avsnitten, och jag saknar verkligen Thailand som dom fokuserar på. Så jag måste nog åka i år också. Men jag ska försöka åka fler veckor än sist. Nej, nu ska jag läsa senaste numret av Moore, men vi höres säkert under helgen, eller direkt efter. Ha det lajbans!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det brukar mamma o pappa också kolla på. Vet vad som händer fastän jag är långt borta :P

2009-02-13 @ 04:37:31
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0