Ont i ryggen och ingen träning idag

Ja, det var en både dryg och tråkig dag igår på jobb tyckte jag. Fick laga ett luftläckage på en buss, och det tog flera timmar trots att det är en lättbytt ventil (när den sitter på en lastbil vill säga). Så resultatet av allt knökande och sträckande blev ryggsmärta idag, och det känns inte speciellt uppmuntrande.

Jag bestämde mig för att skippa träningen idag, för att det förmodligen bara blir värre om jag tränar med smärta. Men om smärtan går över imorgon eller på söndag så kommer jag träna då istället. Vill absolut inte vara ifrån träningen.

För att muntra upp mig själv så köpte jag hem baguetter, köttbullar och räksallad och gjorde varma baguetter. Sen så blev det fyra stycken Mariestads och en Ben & Jerrys-glass också. Så även om jag sköter mig annars, så blir jag på bättre humör en dag som denna.

Klarade förresten av Crash: Mind Over Mutant nu häromdagen, och nästa löning så blir det därmed ett nytt spel hade jag tänkt. Har koll på några stycken spel som jag är intresserad av, men det får vänta. Än är det inte dags. Tills vidare får jag försöka samla achievements-poäng på spelen som jag har istället. Det kommenteras dåligt här tycker jag, trots att jag har rätt flitigt med besökare. Så skärpning!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste säga att du är riktigt flitig med din träning. Och det har gett resultat ser jag ;) Grattis :)

2009-02-07 @ 01:08:49
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0