Första rejäla träningspasset avklarat

Då har man varit ordentlig idag får jag väl påstå. Tränade lite mer än 1,5 timme på gymmet och det känns prima nu efteråt. Vaknade väldigt tidigt i morse av att dom startade med att riva trottoaren precis utanför min lägenhet, och jag kan väl knappast påstå att jag är tacksam. Det kommer nog att pågå minst till nästa vecka iallafall. Ett plus är väl att vi får vårdade och fina trottoarer att gå på sen.

Efter träningen så gick jag hemåt, och jag stannade till för att en Volvo V50 stod med larmet igång samt att vänster bakre sidoruta var sönderslagen. Så där var en som hade hört det där som fick ringa till polisen och anmäla brottet. Passade även på att handla färsk och fin frukt på torget med hem. Alltid roligt att handla så istället för i affären tycker jag. Nu är det dags för en rejäl lunch med nudlar i god smak. Så vi hörs väl imorgon antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0