Helt slut, och hittills ingen simning

Det blev ytterligare ett hårt träningspass igår och efteråt mådde jag jättebra. Men senare på kvällen fick jag magknip och hade jätteont i magmuskulaturen. Detta beror med all säkerhet på att jag tränade magen så hårt igår som jag gjorde. Men det behövs, så jag får stå ut.

Hittills har det inte blivit någon simning, och i ärlighetens namn har jag svårt att se hur jag skulle orka med det. Men det kommer kanske mer energi framöver, när det blir ljusare dagar och lite skönare klimat utomhus.

Nu ska jag gå och ta ut pengar för att betala en konsertbiljett. Jag ska nämligen gå med KG och några andra killar och se Judas Priest, Megadeth och Testament spela på Malmö Arena den 4 mars. Coolt ska det bli. Billigt och bra dessutom. Det är faktiskt hundra kronor billigare än det var att se Europe och Deep Purple förra sommaren. Men men, det är värt det. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0