Mycket rostslipning och en lyckad träningsdag

Varför måste folk ha stora saftblandare ovanpå en vägarbetsmaskin rakt utanför mitt fönster klockan sju på morgonen? Det är störande nog med att fönstrena vibrerar samt att det är väldigt högt oljud utanför. Sen undrar jag också, varför folk envisas med att ringa och vilja ändra mitt mobiltelefonabonnemang tidigt på morgonen. Jag bryr mig inte om ören eller 10 kronor i månaden eftersom jag har ett abonnemang som alltid fungerar som det ska.

Har spenderat mycket tid nu under två dagar på jobb med att slipa en massa rost, och det verkar som om att varje del man rör på lastbilen bara går i sönder. Så nu är det två sprickor kvar som jag ska svetsa imorgon, sen vill jag inte se lastbilen på ett bra tag igen.

Idag på träningen så hade jag grymt mycket energi, och jag börjar märka resultat på magomfånget samt mina ben. Härligt. Så nu har jag träning kvar på fredag denna veckan, sen får vi se om jag går en långpromenad nere på Österlen under helgen. Tror bestämt att det blir så.

Ska se till att bli klippt i helgen också, för jag har aldrig haft så långt hår som jag har just nu. Vi får se vad som händer imorgon. Förmodligen är det inte jättemycket, om man räknar bort jobb då, men det blir kanske nån film eller lite XBOX-lir innan jag sticker till jobb. En sak är väldigt säker iallafall, jag tänker inte stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0