Nyduschad och avslappnad

Då är det lördag eftermiddag, och jag har precis badat och rakat mig. Passade på att bespisa ett mellanmål efteråt också. Satt fint. Igår betalade jag alla mina räkningar och gick sedan bort till Hemköp i den riktigt bitande kylan för att handla hem livsmedel. I affären så köpte jag även två olika sorters hårgelé och det nya numret av Slitz. I dvd-stället så såg jag att det var rea på filmerna 1408 och Edward Scissorhands, så jag köpte dom två också.

Efter handlingen så hämtade jag ut mitt paket med Grotescoboxen. Sen satt jag hela kvällen och skrattade åt deras sjuka humor. Här är några klassiska citat från serien:

"Varsågoda att ta en bit av tårtan, det är muttan som har bakat den."
"Du ska aldrig runka bulle, med herren Jesus krist."
"Jesus är en fickpingis-ekvilibrist."
"Would you like some cancer?"
"Dom är riktigt trevliga dom där e-types."
"Man ska aldrig blanda kaffebröd med simpel onani."
"Bestefar, bestefar, jeg kan ikke svömme."
"Min fru, min bättre hälft, mitt ligg!"
"Fyra kilo mjöl! Då får du, pelargon, Markstads kapital och makrill."

Haha, det finns så mycket roligt i boxen så ni måste se den själv också. Jag får väl se vad som händer här hemma ikväll. Det blir iallafall röda pölser med makaroner till middag för min del.

Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0