Nytt spel inköpt samt två böcker beställda

Ja du läste rätt. Jag tog tillfället i akt eftersom det inte händer nåt under denna dag, och körde till Center Syd. Väl där så gick jag in på Game för att jag var sugen på det nya spelet med Crash Bandicoot, och dom hade det hemma som tur var. Spelet heter Crash: Mind over mutant, och ser ut så här:



Har spelat cirka 15% av hela spelet än så länge, men det ska klaras av helt och hållet. Böckerna jag beställde var två böcker skriva av en kille som heter Colting i efternamn, och dom heter Uppdraget: Singel och Uppdraget: Rädda världen. Böckerna innehåller över hundra uppdrag man ska utföra för att totalt ändra sin vardag från tråkig till händelserik. I Uppdraget: Singel finns det till exempel uppdrag som att ordna en singelmiddag, skicka ett kärleksbrev till sig själv, fria till en människa man inte känner osv. Rätt roligt, bara se om man vågar göra det också. I Uppdraget: Rädda världen så finns det uppdrag som att bonda med en bonde, bättre att äta gröt tillsammans med nån än att äta fläskfilé ensam, semestra i din egen hemstad osv. Mycket skoj läsning och definitivt värt lite över hundra kronor för båda. Lovar att uppdatera er om hur det går senare. Får väl böckerna i mitten av nästa vecka skulle jag tro.

Ikväll händer inte speciellt mycket, blir väl att kolla på nåt avsnitt till av Ghost Whisperer: Säsong 2, eller en av alla filmerna jag inte har sett. Men imorgon så är det hård träning igen, och det får man inte missa för allt i världen. Aja, hoppas att ni har en lika lugn och mysig söndag som jag. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0