Skön träning med klantigt avslut

Ja, klok som man är. Jag gick iväg och tränade som sig bör denna onsdag, och tränade så svetten stod härliga till. Efter träningspasset går jag upp i ombytesrummet, och kommer först då på att jag glömt handduken hemma, så jag kunde inte duscha där. Med andra ord så fick jag gå hem i svettiga kläder i denna kalla utomhusmiljö. WOW! Man är som sagt inte alltid på topp. Hehe. Det hela löste sig, då jag fick duscha hemma istället. På vägen hem så köpte jag en stor påse med blandade frukter på torget, och det gick lös på 20 kronor. Billigt och bra.

Gårdagen började med att Ola ringde och ville ha hjälp med däckdjupsmätningen ute på Sitas gård. Så jag började en stund tidigare än vanligt, och hoppade i mina fina jourkläder. När jag sen vid halv sju tiden kom in på jobb, så fick jag en bil som inte halvljuset lös på. Efter lite mer än 4 timmars felsökning och provning så kom jag fram till att det var en styrenhet som var kass. Och en sådan går på ett femsiffrigt belopp. Så kunden lär väl knappast bli nöjd. Men men, man ska inte snacka mycket om jobb säger dom när man är ledig. Så vi avrundar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0