Blev inte två mil, men nästan

Jag hade ju som sagt ett mål idag på två mil, men jag valde att cykla hem precis innan jag uppnådde det. Och det är på grund av att det började regna. Jag har ju min cykel i mitt vardagsrum, så då slipper jag gärna att ha regnvatten och smuts på golvet. Men det blev nästan två mil, och det är jättebra bara det.

Sträckan jag cyklade idag var 18160 meter lång.
Maxhastigheten jag uppnådde var 28 km/h. Inte lika snabbt som igår, men så cyklade jag också mycket längre igår, och i större backar.
Medelhastigheten under turen var 15,8 km/h. Rätt så vanligt att hamna där.
Tiden det tog att cykla rundan var 1 timme och 9 minuter.
Jag förbrände 536,4 kalorier, och det är jag mycket nöjd med. Alla cykelturer bränner man mycket kalorier på.
Och jag förbrände 35,5 g fett. Också nöjd med.

Nu ska jag duscha, och sen ska jag äta ett mellanmål. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: HEVE DOSKI

händer inte mycke, vi renoverar om hemma o ska få gäster nu!:D sj ?

aww tack det betyder väldit mycke för mig!!! <3

2009-07-22 @ 15:33:12
URL: http://heved.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI

tack för tipsen men TYVÄRR så kan jag inte låta bli! jag måste svära o kalla de för dumma grejer, jag är van och det gäller inte bara de som kommenterar dumt utan när jag blir sur så säger jag allt till allt o alla tyvärr:S

2009-07-22 @ 16:50:28
URL: http://heved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0