Blev inte Underworld igår, blev Transformers istället

Jag satt och funderade på vilken film jag skulle se på igår kväll, och det föll faktiskt på Transformers 2: Revenge of the fallen istället. Jag såg den på bio två veckor efter att den hade premiär här i Sverige, och jag älskar ju Transformers-filmerna väldigt mycket. Dom innehåller en stor bit av allting.



Jag känner på mig att det kommer att komma en uppföljare till Revenge Of The Fallen, och är det någon som vet mer än mig om saken så är ni välkomna att upplysa mig. Jag samlar på olika utgåvor av filmerna. Har bl.a. första Transformers i både vanlig dvd-utgåva, jag har den i bluray och sen har jag den i en utgåva med en Optimus Prime figur som går att bygga. Så här menar vi business. Jag tycker precis som dom flesta som jag vet gillar filmen att man sitter helspänd igenom filmen och den är extremt köpvärd när den väl släpps i butik, vilket skulle vara sent i höst nån gång.

Ikväll så får jag väl titta på Underworld: Rise Of The Lycans som jag sa igår, så får jag kommentera den sen och se vad jag tyckte. Vampyrrullar brukar fascinera mig, så det är inte omöjligt att jag gillar den.

Får se när och hur långt jag cyklar idag. Målet är väl iallafall att komma upp i två mil. Det hade varit najs om man orkade med det idag. Är lite seg fortfarande sen igår, men det försvinner så fort jag börjar trampa igen.

Ska in om en sväng på Ikea i slutet av veckan och se om jag kan få fatt på två stycken Trissa-lådor till för mina LP-skivor, samt fler klädhängare och kanske ett datorbord också. Allt beror  på om jag kan köra hem det. Vi får helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: HEVE DOSKI

jo men vssit det är så.

2009-07-22 @ 14:25:37
URL: http://heved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0