Förberett och kvällens film

Nu är det mesta förberett inför i morgon här i lägenheten, och det känns väl helt okej tycker jag. Då kommer gosingen Zelda och hälsar på och hjälper oss att bygga möbler och umgås. Det gillar vi.

Kvällens film blev den romantiska och lugna filmen Twilight. Har tagit lång tid innan jag tog mig tid att se den faktiskt. Har inte prioriterat den, men jag ångrar inte att jag såg den. Jag gillar vampyrfilmer och mystik, så den passade mig bra. Är väl inte superglad i romantiska filmer, men då och då behövs även det. Eftersom jag vet att det kommer en uppföljare till denna filmen så kommer jag även att se den framöver. Känns som att man vill se mer av kärleksparets berättelse.



Får se om jag bestämmer mig för att köpa filmen, har inte bestämt mig riktigt ännu. Men det blir jag väl varse vid ett senare tillfälle.

Satt innan idag och la in alla mina filmer på Minhembio, i min filmsamling där. Det visade sig att jag hade över 200 filmer och det är ju rätt så mycket tycker jag. Fler blir det ju också, men det har jag inget emot. Behöver jag mer plats så får jag flytta och skaffa det, så är det bara. Intresset för det har jag, och det kommer inte att släppa. Nu ska jag förbereda mig för sängen, ska upp relativt tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Om du gillade filmen borde du läsa böckerna. De är minst hundra gånger bättre!! Jag gillade inte alls filmen, men älskade boken. Men jag antar att det blir så när man ser filmen efter att ha läst boken :P

2009-07-29 @ 09:52:55
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI

ja d behöve man ju ! =)

flåt för sent svar men har inte hunnit!

ååh twiiliight äger !:D

2009-07-29 @ 18:38:10
URL: http://heved.blogg.se/
Postat av: matilda

Tusentack för din härliga kommentar!

Alltid kul att få lyckönskningar av personer man aldrig träffat :)

Kämpa på med cyklingen!!

2009-07-29 @ 22:55:05
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0