Gott med mat, och mitt dumma nöt

Jag käkade samma som igår, kalkonkorv med makaroner, mest eftersom det blev över igår så vill jag inte kasta nåt. Det är pengar och miljö det handlar om. Gott var det iallafall, och välbehövt.

Morsan ringde mig innan och påminde mig om att jag hade missat att det var idag som Caroline hade sin fest i Dalby, så jag ringde och bad om ursäkt att jag missade det, så vi ska mötas på söndag istället. Det blev bättre för min del. Hur man nu kan vara så dum att glömma nåt sånt, det är en annan sak, det är iallafall utrett.

Sitter just nu och lyssnar på en alldeles underbar skiva, och den heter Dark Passion Play. Som ni säkert vid detta laget har gissat ut så är det Nightwish vi snackar om. Jag älskar introt på skivan, och jag älskar drivet och passionen i låtarna. Som alltid så skäms inte Nightwish över att visa vem dom är, med all pompa, ståt och instrumentuppvisning som dom lyckas klämma in på skivan. Detta uppskattar jag jättemycket, då det visar att man orkar och älskar det man gör ut i fingrarna. Här har ni det vackra omslaget, nu ska jag ut om en sväng.


Kommentarer
Postat av: HEVE DOSKI

hihi tack, ska försöka o verka mer "mogen" o bloggen o sluta svära :)

njaa det är lugnt typ nu men ändå stressiigt, pratar i tlfn,msn, och blogg :P

2009-07-23 @ 01:13:23
URL: http://heved.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

sv: bara solsken i Småland..? så långt skulle jag inte sträcka mig.. snarare mer regn - hela tiden! ^^



och nu är jag tillbaka, efter många missöden med datorn.. Svaren på min knäppa frågestund kommer upp idag också! Håll utkik och få dig ett gott skratt! :D

2009-07-23 @ 10:00:32
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0