Märkligt hur regnet ska jävlas

Under dagens cykeltur hade jag ovanligt mycket energi, så tänkte jag att idag kunde man väl lätt knäcka 2 mil eller rentav 3 mil. Men så efter "bara" 1,4 mil så börjar det regna, så jag vände hemåt och in i lägenheten igen. Men men, det lär väl inte regna varenda dag får jag hoppas.

Dagens cykeltur var 14583 meter lång. Synd att det inte blev längre, jag var riktigt pepp idag.
Maxhastighet jag kom upp i var 30,2 km/h. Inte så illa.
Medelhastigheten var normal som man kunde tro, den blev 16,9 km/h.
Tiden det tog att cykla rundan var 51 minuter och 43 sekunder. Vilket faktiskt är nytt rekord för mig.
Jag förbrände 442,3 kalorier, vilket är normalt.
Förbrände även 35,8 g fett. Hade ju naturligtvis hoppats på högre siffra idag, men det blev ju inte längre cykeltur.

Det är ju synd att säga att man bara ligger på sofflocket under semestern, för det stämmer inte för min del iallafall.

Ikväll får vi se vilken film jag ska se, har laddat upp med ett helt gäng som jag inte sett innan. Men det uppdateras naturligtvis när jag vet vilken det blir.

Nu är det duschtajm.

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack vad glad jag blir :D puss!

2009-07-23 @ 18:09:23
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0