Tjuvjävel och Rockkanalen

Jag var inbjuden till en mycket trevlig fest i lördags, som Malin min goa kompis höll i. Och det var maskeradtema på festen, så jag fixade en Bart Simpson-mask som jag hade på mig. Kenny min andra kompis som också var där hade en Homer Simpson-mask, så vi två matchade varann fint, däremot så var där någon som tyckte att jag inte skulle behålla min dyra och fina mask längre, så den personen i fråga snodde den. Och nu vet jag inte vart den är nånstans, och jag blev helt galen rent ut sagt. Jag hatar folk som stjäler av andra, oavsett om det är nåt litet eller nåt stort. Nu förstördes ju min feststämning helt.

Skit ner dig tjuvjävel. Hittar jag dig så smäller det.

Jag har lyssnat på Rockkanalen 104.7 nu en hel del kvällar i lägenheten, och jag rådiggar blandningen totalt. Dom blandar verkligen allt gammalt med allt nytt. "Rocker" som man är så uppskattas sånt.

Tack till Emelie och alla andra underbara människor för era fina kommentarer. Ni är bäst!

Imorgon ska jag ner i tvättstugan och se om det finns nån ledig tvättid nu i veckan som kommer, samt att jag ska cykla en rejäl runda dels för att rensa tankarna och dels för att vara redig. Har fortfarande inte hittat min kameraladdare, så att jag kan lägga upp bild på min skitsnygga cykel. Jag vill även lägga upp en bild på min senaste tatuering, som jag inte har kommit till skott med att fotografera ännu.

Ha det underbart, vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

allt bra me dig

2009-07-19 @ 23:14:24
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kunde ha varit bättre :/

2009-07-19 @ 23:39:26
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI

hehe tack tack! :)

hur gammal är du ??

2009-07-19 @ 23:53:44
URL: http://heved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0