Underworld, och en hel del sidor lästa

Var ute och vandrade en stund igår kväll, och det drog ut bra på tiden eftersom jag hade tänkt titta på film också under kvällen. Så jag knatade hemåt igen och slog igång Underworld: Rise Of The Lycans. Det jag inte visste i förhand var att Lycans tydligen är hemska varulvar. Men då är man ju iallafall en upplevelse och insikt rikare. Filmen var spännande då den handlar om kärleken mellan en vampyr och en varulv. Det var mycket fint inspelat och häftiga effekter. Själv har jag alltid varit fascinerad av vampyrrullar eftersom man undrar och tänker på hur det hade varit att vara odödlig och leva i flera hundra år. Samtidigt så har väl det också sina baksidor som allt annat, men tanken är ändå spännande. Jag vet inte om jag kommer att köpa filmen, men den är köpvärd iallafall. Som jag tror så kommer det nog en uppföljare till denna filmen eftersom den slutar märkligt med att The Lycans vinner vampyrhögkvarteret och dödar alla vampyrer utom en. Men, det får vi se med tiden, ingenting går att förutspå redan nu. Här kommer en bild från filmen.



Jag har snart läst färdigt min bok, Spelet av Neil Strauss, så jag får väl knata ner till bokhandeln och köpa en ny bok snart. Spelet är rolig att läsa samtidigt som många sjuka grejor händer i berättelsen. Men, så fort jag är färdig med boken så lovar jag att skriva mer om den.

Får väl snart ge mig ut och cykla lite. Behöver sträcka ut benen även idag.

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

sv: inte mer än att den varit extremt långsam. Fram tills i måndags då.. men fixade det som tur är!^^



hm.. ligga i sängen bara. har mått himla dåligt, sjuk.. :/



vad ska du hitta på? ^^

2009-07-23 @ 12:52:01
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

sv: tackar!



hoppas du får en bra dag i alla fall!

2009-07-23 @ 14:30:29
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0