Aktiviteter på Råå strand med jobb

Idag vaknade jag och det kändes precis som om jag hade en stor sten i huvudet. Kändes inte speciellt bra alls. Jag trodde att det skulle gå över så fort jag hade ätit något. Så jag stack ner i stan och gick in på Tycho Brahe puben och åt en vitlöksplanka med oxfile där. Maten var jättegod, men det hjälpte inte ett dugg. Så jag konstaterade rätt så snabbt att jag har fått en förkylning.

Körde sedan hem till Mats och Pia där vi sedan samåkte ifrån till jobb för att möta upp Kjell och Eva. Väl framme på jobb så hörde jag att det hade varit inbrott IGEN. Det är typ fjärde gången detta året som det händer, och jag tycker bara det är märkligare och märkligare. För tjuvarna vet tydligen precis vilken dag som det passar. Men men, nog om det. Vi körde sedan till Råå.

Det var många från jobb som kom, men det var också många från jobb som inte gjorde det. Och det är ju tråkigt. Vi hade diverse aktiviteter såsom kubb, boulekastning, gå med en liten boll mellan knäna och brännboll. Det var jättetrevligt, men tyvärr så mådde jag inte mycket bättre av allt springande och drickande. Så nu sitter jag här, och varvar ner och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller vad jag ska. Svårt beslut.

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: Så lite så.



Hoppas allt är bra med dig

2009-06-07 @ 12:24:07
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: dumb_blonde

Tack så mycket=)

2009-06-21 @ 22:06:36
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0