Gevalia 1853, och projektorn monterad

Förrförra veckan när jag storhandlade så passade jag på att köpa hem nytt kaffe, för att inte bara dricka samma hela tiden. Så valet föll på Gevalia 1853, och det var gott. Kanske inte en stor sensation i smak jämfört med Zoegas Skånerost, men det var definitivt gott. Testa gärna det själv ni också.



Igår så hade jag besök av mina föräldrar, en hund och min syster och hennes familj. Det första vi gjorde när de kom hit var att fika, sen så monterade vi upp en vägghylla som jag hade köpt på Hifi-Klubben i Helsingborg. Det blev riktigt bra och på den står nu min projektor. Så nu slipper jag ha den ståendes på ett bord eller i soffan. Nu kan man titta på seriöst mycket film istället.

Har faktiskt börjat vädra ut lägenheten nu varje dag. Det är riktigt skönt när man gör det. Man andas bara frisk luft.

Kommentarer
Postat av: simone

Tjo bruttan! Gör du för spännande? Man ska ju inte klaga på solen nu redan.. men det blir föör varmt att arbeta inomhus, nu skulle man varit hm.. trädgårdsarbetare typ ^^

2010-04-12 @ 13:51:42
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

sv: Kaanonbra med mig här! hur mår du själv? Några timmar kvar sen är det afterwork :P Ska du göra något mysigt i eftermiddag?

2010-04-23 @ 14:00:42
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

haaallå där :D Vad gör du, hur är det? Tyst från dig :P

2010-06-01 @ 13:50:54
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0