Alla Hjärtans Dag-depression och hockey

Ja, som bekant så är det ju Alla Hjärtans Dag idag, och i sedvanlig tradition så har jag ingen att kramas eller pussas med i år iheller. Så det börjar bli en vana att deppa denna dagen tyvärr. Tråkigt men sant! Alla singeltjejer som har vett i huvudet får gärna kontakta mig :-)

Åt pölsor och pasta idag till middag, mycket smaskigt. Det är ju tillbaks till bantning och träning imorgon, så man får passa på att äta gott på helgen iallafall. Har inte gjort nåt direkt vettigt under hela dagen, bara söndagsdeppat framför datorn, sen var jag iväg och handlade hem mat också. Dom hade rea på sköljmedel hos Hemköp, en liten ljusglimt i tillvaron, så det passade jag på att bunkra upp med.

Ikväll så är det OS-hockey med USA och Kina som spelar mot varandra. Det är damernas landslag som möts, och USA är mycket duktiga på isen. Helt annat spel och skridskoåkning än kineserna tycker jag, fler mål också för den delen :-) Hoppas ni har haft en bättre dag än mig, så hörs vi snart igen.


Kommentarer
Postat av: simone

haha som har vett i huvudet ^^Umgås du med familj eller så allahjärtansdag? :)

2010-02-15 @ 11:16:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0