Vägen mot att bli smal och vältränad



På bilden ser ni mig som jag ser ut just nu i kroppsform. Har gått ner 14 kilo sammanlagt, tränar på motionscykel fyra gånger i veckan och äter rätt. T-shirten är i storlek Large, och det är helt ärligt en storlek jag inte har kunnat ha sen jag gick i sjätte klass. Sjätte klass gott folk. Har även minskat ca 5 cm runt halsen, ungefär 15 cm runt midjan, gått ner fyra byxstorlekar från storlek 40 till 36, och fått vältränade lår. Uppdatering följer framöver om hur det följer upp.

Idag är det fredag, och jag var på dagskiftet på jobb igår för att hjälpa Ola med däckverksamheten. Då kom jag och Janfjord överens om att jag kunde jobba extra nu denna lördagen. Så det blir det.

Men idag ska jag titta på minst en film här hemma efter att jag städat lite till. Det blir antingen Ponyo eller 2012. Ha en trevlig fredag gott folk.

Kommentarer
Postat av: dumb_blonde

Vad kul att din livsstilsändring går så bra, bra jobbat! Ge dig själv en klapp på axlen.



Visst är hon söt? Och smart. Grym kombo.

2010-02-13 @ 17:05:56
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0