Då är det fredag ;-)

Detta njuter jag naturligtvis optimalt av. Jag sov extra länge idag, och till min glädje så visade vågen på minus 2 kilo till denna veckan. Det gör mig väldigt glad. Allt slit betalar sig i längden.

Gick bort till IPS Direkten efter frukosten och hämtade ett paket med två böcker ifrån Adlibris, som innehöll följande böcker:

Fredrik Robertsson - Fattig miljonär



Henrik Fexeus - Alla får ligga



Två böcker som kan vara kul att läsa såhär i kalla tider. Alltid kul med nya fakta och information.

Gick även in om en sväng till Riverside Tattoo och bokade in ifyllnad av min handledstatuering nu i början av februari. Det har jag skullat göra i en månad eller mer nu, men idag kändes det helt rätt, så jag fick det ordnat.

Blev även en promenad bort om till Hemköp med mina gamla pantflaskor. Så att dom inte står här bara.

Har ätit en mycket god och efterlängtad middag idag, bestående av pommes frites, stekt korv och rå lök. Mycket gott var det, och det gör hela veckans sunda tänk värt allt slit. Man måste ha något att se fram emot varje vecka, och det kan ju lika gärna vara en god middag. Behöver inte vara dyrt eller så.

Har skickat ansökan till två olika skivbolag angående om att få börja recensera skivor till dem, så vi får se vilket svar jag får. Hoppas på det bästa. Hade varit roligt att ha det som extra hobby.

Nu ska jag slappna av med tända ljus och kanske en bra film rentav. Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0