Drygt, men det går

Idag var där inte direkt mycket att göra på jobb för min del. Jag drack en del kaffe gjorde jag, men jag hade bara en halvtimmes jobb på hela dagen. Hopplöst. Tur är att man har betalt ändå.

Angående hur kosten har gått idag, så är jag nöjd, förutom att jag har varit riktigt hungrig senare delen av kvällen. Jag åt en sallad i förmiddags med nudlar i, riktigt mumsigt, och sen på kvällen åt jag en rejäl sallad på jobb också. Men det mättade inte. Så förhoppningsvis så vänjer magen sig vid det om ett litet tag så man inte behöver gå runt och känna att man är hungrig. Har bara druckit vatten och kaffe idag, och det är bra. Jag känner naturligtvis av sötsug, och det är jobbigt, dock så är det ett hinder som måste ur vägen.

Efter jobb så cyklade jag i 20 minuter på träningscykel, och det sög bokstavligt talat. Riktigt slutpumpad efter det och var riktigt varm. Så varm så att när jag hade duschat och gick ut i kylan så tyckte jag att det var skönt. Haha, det säger nog en del :-)

Nu när jag kom hem från jobb så åt jag tre stycken knäckebrödsmackor med ost på, så underbart gott det var. Var riktigt hungrig. Så vi får se imorgon hur det blir med den dagens hinder, litar på mig själv att det kommer gå bra.

Nu blir det något avsnitt från säsong fyra av Ghost Whisperer, den fruktansvärt bra serien som jag fastnat för.



Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Tack så hemskt mycket :) Det värmer!

2010-01-05 @ 12:09:37
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Sv: Ja eller hur :) Det är ju bara en helt svart nice mössa :)!

2010-01-05 @ 16:05:16
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Ja den mössan har ja sett, den är nice :D!

2010-01-06 @ 21:13:09
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0