Ett halvt kilo till

Då är måndagen officiellt över. Jag gick ner ett halvt kilo till förra veckan, kan verka vara lite, men sammanlagt på två veckor så är det ju faktiskt 8 kilo. Det är jag mycket nöjd med. Så jakten på kilona och välmåendet fortsätter.

Blev extra glad för att jag hittade en skjorta i garderoben som jag köpte billigt i somras, som nu helt plötsligt passade perfekt. Sånt tycker jag är roligt. Det är en belöning i sig själv. När jag köpte skjortan kunde jag inte ens knäppa den. Mycket imponerad över mig själv på den punkten.

Syrran skrev även upp och mätte armar, stuss, mage och allt sånt nu i söndags, så jag kommer att ha stenkoll på det varje gång vi mäter framöver. Bantandet har faktiskt inte varit så svårt som jag trodde det skulle bli hittills, och det är skönt. Var rädd att jag skulle gå med fruktansvärda tvångstankar om godis och skräpmat, men faktiskt ingenting alls. Njuter som tusan av mina goda sallader, och njuter av kaffe. Inga problem.

Snackade med arbetsledaren idag så att jag fick ledigt 16 februari så jag kan gå med Jörgen och kolla på Rammstein då. Det var inga problem. Det är väldigt märkligt att dom lägger spelningen på en tisdag, men samtidigt så är det ju inte det enda datumet som dom spelar på turnén, så man får ha viss förståelse för det. Nu ska jag varva ner lite med tända ljus och ett glas vatten (?!?!?) men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0