Ledig i en dag

Även om jag hellre hade flyttat denna lediga dagen till antingen en måndag eller torsdag så är jag glad över en ledig dag. Hade tänkt sticka och handla imorgon, och gå och kasta mina källsorterade sopor.

Idag hade jag lite mer att göra på jobb, så det kändes bra. Fick jobba hårt också med armar och överkropp, och det är gött. I förmiddags åt jag en nudel, ost- och salladsröra som var smaskens. Det var inte alls mycket av nåt mer än grönsaker egentligen. Men kombination var kanon. Det kan det lätt bli fler gånger. Imorgon förmiddag tänkte jag sticka ner i tvättstugan och se om det finns en tid i veckan till att tvätta, samt att jag tänkte äta en frukost med två kokta ägg och knäckemackor. Ägg mättar ju väldigt bra, samt att det är jättegott.

Nu ska jag slänga mig på schäslongen och titta på något avsnitt av Ghost Whisperer. Men vi höres!

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Jo det är rätt mycket :)

2010-01-06 @ 17:53:48
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Carmen

hej du :D



jag har en lite knäpp fråga

vad skulle du helst vilja ha??



en tutte på huvudet eller snoppar till fingrar???



kraaam!

2010-01-07 @ 08:27:33
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0