Sunday, bloody sunday...

..som Bono i U2 sjöng.

Sov onödigt länge idag, men det är ju trots allt söndag, så jag kommer undan med det. Jag har inte varit utanför dörren idag, och har heller inga planer på det för dagen. Kan gott bli inomhus och njuta.

Nu är det snart löning, och nya spartag, fick ihop en del pengar trots att jul och nyår kalasade på plånboken. Så vi får se vad nästa löneperiod har ett erbjuda.

Jörgen ringde mig idag och ville träffas nästa fredag, och ha en trevlig kväll ihop hemma hos dem i Malmö. Inget mig emot, tar varje chans jag får till att komma till Malmö när jag kan. Sen träffas vi inte alltför ofta iheller, och det gör det ju ännu mera intressant att komma dit. Hörde att Sanna hade kommit in på utbildningen hon hade sökt, och det glädjer mig :-) Kul när vännerna får som dom vill.

Ikväll tänkte jag titta på en konsert-dvd med Michael Bublé som heter Caught In The Act. Se om den är något att ha, isåfall inhandlar jag den på Bluray under året. Blir att krypa ner under filten i soffan, och njuta av hans sångröst. Hoppas ni har en trevlig kväll, och vi hörs imorgon måndag igen. Hajjj!


Kommentarer
Postat av: Simone

Den låten är verkligen fin, som du har som överskrift, hemskt också :/

2010-01-25 @ 11:49:05
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0