Kass i magen, och storstädning

Ja, ni läste rätt. Vaknade i morse av att magen lät som ett flygplan. Så jag gick in på toa och så har det varit sen dess. Efter ett tiotal toabesök så kan jag konstatera att jag inte vågar gå hemifrån. Jag stannar hemma från jobb idag och försöker få styr på magen, samt att jag städar och sorterar ut saker, lägger ut saker på Blocket med mera. Inte jätteroligt, men såna rensningar måste göras ibland.

Nu när man källsorterar alla sopor, känns det faktiskt enkelt och rätt tycker jag. Man tänker lite mer på vad det är man kastar, och inte bara slänger allt i samma påse som tidigare. Dom kunde däremot haft större eller fler kärl nere i källaren där vi kastar. Där är liksom ett normalstort kärl till hushållsavfall. Det ska räcka till rätt många hyresgäster. Men, som sagt, det är bra att det har börjat källsorteras, så det förbättras förhoppningsvis.

Var på El-giganten igår och stod och dreglade över den nya 27" iMacen som dom hade där. Det är en kraftfull dator med en 27-tums LED-skärm. Och det bästa av allt är att hela datorn är i skärmen, samt att det bara är en elsladd till den. Mycket smidigt, och jag gillade att använda den. Så nu blir det att spara ihop till en sådan. Vill så gärna ha den. Den ska vara världens bästa till att hantera bilder, musik och video. Så det låter bra i mina öron. Synd är att de kostar så mycket som dom gör, men jag får acceptera det. Så här ser en sån ut:



Visst är den läcker?

Vi hörs säkert senare ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: simone

Jagääälskar mac, själv använder jag en macbook pro - dom är verkligen helt fantastiska med musik, bil och video - fast ne sådan stor stationär had eju inte suttit fel alltså :D

2010-03-04 @ 08:19:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: dumb_blonde

Tack=)



Hur går det med din träning? Hoppas du mår bättre! Magsjuka suger så jävla hårt.



Kram!

2010-03-05 @ 23:46:13
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

as snygg

2010-03-06 @ 13:00:59
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: WIKTOROZ

ÅH JAG VILL HA EN IMAC!

2010-05-15 @ 00:44:55
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0