Några kilo lättare, och snart helg

Idag är man riktigt sugen på att ta en lång cykeltur. Det är milt och skönt ute och solen är uppe på himlen. En ganska schysst tidig vårdag. Men jag får vänta tills imorgon, om vädret håller i sig. Ska tvätta en massa imorgon så efter det kan det nog bli en god runda. Man saknar det när man är van vid att cykla några mil på somrarna. Det ryktades på jobb igår om att dom ville ha en öl- och bastudag på jobb imorgon, så det är man klart sugen på det med. Vi får se hur helgen artar sig.

Ja, jag väger precis strax över 100 kg strecket, och det ska bli skönt att väga tvåsiffrigt sen istället för så höga tal. Jag mår mycket bättre som det är nu, och dessutom är det ju roligare att gå och handla kläder nuförtiden jämfört med innan när man bara kunde ha XXL i allt. Nu är det Medium och liknande som passar bäst. Skojigt!



Här har vi en bild på min snygging. Den mycket bekväma och härliga cykeln.

Har gått och varit duktigt sugen på Tacos nu i nån vecka. Funderar på att käka det imorgon, men det är ju så sjukt tråkigt att äta själv. Roligare att ha en tacobuffé med nån kompis. Får höra mig för angående det också.

Sista jobbdagen nu framför mig denna veckan, sen är det äntligen fredag. Hoppas ni får en trevlig fredag ni också.

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack för dina fina ord hjärtat! :)

2010-03-23 @ 13:25:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0