Tidig morgon, och storstädning

Ja, man går upp sisådär vid 11 snåret varenda jobbdag, och man är inte alltid motiverad att göra nåt kreativt eller nyttigt då, på grund av att man är riktigt seg i kroppen. Men idag så hade jag tvättid på morgonen, så jag tänkte jag kunde kombinera tvättandet med att storstäda lägenheten. Sjuk tanke så här tidigt, men jag har faktiskt bra driv och anda i kroppen till det, så det ska gå.

Hade varit av med några armband och halsband ett tag, och de hittade jag faktiskt nu :-) Blev jätteglad men samtidigt lite gruff på grund av att de låg i en plastpåse på toa :-) Slarvpotta är man.

Än är morgonen ung, så jag ska hinna med mycket ännu. Men vi kanske hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Lexi

Duktigt att gå upp och städa :)

2010-03-24 @ 07:39:37
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Sosso

jag har oxå en tendens att städa bort saker..lika glad när man hittar den månader senare men va glömsk man e i mellanåt..



vad händer idag annars?

2010-03-24 @ 11:34:21
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0